Marktontwikkelingen

In 2010 zijn we met Coosto gestart, met als voornaamste toepassing het online meten van sentiment omtrent je merk. In de jaren die volgden hebben we het landschap van social media platformen zien veranderen. Sommige social media platformen bestaan niet meer, maar er zijn ook weer nieuwe platformen bij gekomen: een constante evolutie. Ook wij ontwikkelden ons: Coosto is uitgegroeid tot een volwassen organisatie met de beste social media oplossingen.

Met de groei van het online landschap - en alle ontwikkelingen die daarbij horen - komen er ook steeds meer vragen omtrent privacy en veiligheid. Wet- en regelgeving, richtlijnen van social media platformen en technische mogelijkheden veranderen non-stop. Als Coosto geloven we dat al deze veranderingen in het belang zijn van onze klanten en gebruikers van social media. Dit, in combinatie met ons moreel kompas, zien we als de leidraad waarop we onze beslissingen baseren. Ook als dit betekent dat we ons product moeten aanpassen.

In dat kader ondersteunen we de aanpassingen die Facebook ten behoeve van de privacy en veiligheid van haar gebruikers doorvoert. Tegelijkertijd mogen onze klanten van ons verwachten dat we zorgen dat ze te allen tijde optimaal gebruik kunnen maken van Coosto. We werken hiervoor intensief samen met onze partners, en zullen ons in de toekomst hiervoor blijven inspannen.

Tot slot geloven we dat deze evolutie nooit stopt en dat al deze ontwikkelingen leiden tot een duurzaam, veilig en leefbaar online landschap.

Toine Verheul